Mukaddes45 Selam arkadaslar benim 4 aya kadar yoğun akıntım oluyordu sulu olmasından dolayı mantar icin fitil kullandım ve dünden beri bir anda kesildi kupkuru bu dönemlerde artar diye okudum siz de böyle durum yaşayan var mı?
Esesen Mukaddes45 bende de sıvı akıntı oluyor su gibi ama 2-3 günde bir çok az ama normalde de sarı renk akıntı geliyor normal sanıyordum ama bilemedim benim de iltihap olabilir mi ki. Mantar vardı ama krem falan kullandım bir aydır mantar yoktu kaşıntı falan yok yani ama böyle akıntı var
Duuyguum Mukaddes45 benimde 16. Haftama kadar sürekli sulu akıntım oldu ondan sonra kesildi biraz daha yoğun sarılı akıntı başladı şimdi o dA yok
Naniii Mukaddes45 bende kullaniyordum fitil bitirdikten sonra 3 4 gun 1 hafta gibi hic akintim olmadi sonra yine olmaya basladi
Esesen Duuyguum doktor ne dedi peki canım korkmalı mıyım arada mantar kremi kullanıyorum ben ama doktor çok önemsemedi mantarı. Bu sıvı akıntı bebek suyu olmaz heralde son aylarda olur de mi öyle şeyler
Duuyguum Esesen doktor kontrole çağırdı hem ultrasondan baktı hem hem alttan muayene suyum rahim ağzım iyiydi hep canım ama dr a söyle riske atma önemli birşey çünkü ayırt edilemiyor pek benimki normal akıntıydı fitilden de kaynaklı olabilir senin
Esesen Duuyguum yok ben fitil kullanmadım canım hiç sadece krem kullandım. Bugün radyolog detaylı ultrason çekti suyum nasıl diye sordum iyi dedi sıkıntı yok dwdi de bakalım olmadı gidicem doktora