Selvidaglar Kızlar üç dört gündür akıntımın şekli değişti sümük gibi akıntı geliyor. İlk gün yani cumartesi bayağı buyuk bir parça bildiğini koca bir sümük parçası gibi geldi sonrasında ise azar azar yine gelmeye devam etti
bebekteyaparimkariyerde Selvidaglar aaa ne güzel hem günlerimiz aynı hem yaşadıklarımız.endişelenme normalmiş bende açtım aynı posttan.üç dört gün üst üste geldi geçti benim.ben hatta Doğum belirtisi diye okumuştum ama hala tık yok.arada aynı akıntıdan küçük küçük gelmeye devam ediyor.doktora sorduğumda doğum hazırlığı dedi.
Selvidaglar bebekteyaparimkariyerde ay canım artık okadar heyecanlanıyorum ki bi an once hayırlısıyla kucağımıza alsak bebişlerimiizi sancı mancı yok bu akıntılardan medet umuyorum acaba baslicak mı dogum diye bi isaret arıyorum 😂😂