Merhaba kızlar 😘 biz 16 haftalikken doktora gittik ultrasyonda bebegin cinsiyeti kiz dedi doktorumiz ama çıkıntısı vardi bebegimin bariz belliydi hatta baska bir doktor baksa erkek diyebilir ama ben kiz
Diyirum dedi 👶 aslinda cok fazla sevindim ama degisir mi diye endise ediyorum 😘sizinde basiniza bole birsey geldI mi acaba🙊