Merhaba 14+4teyim.Neredeyse 1 aydır uzanıp kalkmak istediğim zamanlarda bacağından belime doğru gelen bir ağrı var. Sanki bıçak saplanır gibi.. hatta geçenlerde uzandığım yerden geri kalkmak istediğimde ayağa kalktım ve adım atamadım eşimden yardım istedim ve o şekilde yürüyebildim. Yatarken de belime hep yastıkla destek yapıp yatıyorum asla sırt üstü yatamıyorum veee arada bacaklarımı bile kıpırdatamıyorum. Böyle sıkıntı yaşayan oldu mu acaba ?