Ayliiiiin Ya ilk defa böyle oluyo karnımın sol tarafında bebeğimin başı var ve yaklaşık 10 dakikadır kalp atışı gibi atıp duruyo hıçkırık değil ona eminim böyle çok hızlı hızlı varmı yaşayan korkmaya başladım nedense?
Esramese Ayliiiiin nabiz atmasi gbi ayni pit pit ama daha kuvvetli tam gogus kafesimin altinda oluyo bendede ickirik genelde sol kasigim tarafnda hissediyrm belili belirsz ama bu dedign daha hissediliyor halde
Serpilataman Ayliiiiin bencede hıçkırık ama siz emimim değil diyorsanız acile gitmelisiniz içiniz rahatlar
CCDGN Bemde 37.haftayım benimde biraz önce öyle oldu ama normal hıckırıyorlar merak etmeyin uzun sürebilir
Ayliiiiin CCDGN ya normalde nası hıçkırıyo biliyorum ama sanki bu Farklı çırpınıyo gibi hissettim daha çok kalp çarpıntısı gibi bide hala geçmedi hala atıyo karnım
M-Ali Gurbet_kusu tövbe allahım kordon dolanınca hareketleri iyice kısıtlanır ne cirpinmasi sanki can veriyor yorum yapmak için yapmayın lütfen insanları da korkutmayın
Ebruliiii Gurbet_kusu allah aşkına zaten tedirgin bide üzerine bu şekilde felaket telllalı gibi yorumları höt diye yapmayın daha yumuşatarak acile gidip kontrol etmesini içinin rahatlamasını söyleyebilirsiniz .belki iyi niyetle diyosunuz ama karşı taraf zaten tedirgin korkusuna korku katlıyoruz bu tarz yorumlarda bence biraz daha yumuşatılmış davranmalıyız
Ebruliiii M-Ali aynen katılıyorum valla yaa zaten tedirgin olmuş bir hamile var karşımızda bide böyle yorumla kalbini hepten hoplatılmamalı bence
M-Ali Gurbet_kusu bende her duyduunuz şeye hot diye inanmayın bebek karnın da çırpınsa yani direk ölüme yoruyorsun sen bunu anlayamazsın daha sistem o kadar gelişmedi okey