37+5 ten merhaba. Kızlar dün gecede aynı saatte Belimden ağrı girdi saate bakmaya çalıştım ama heyecandan tam dakika ları hatırlayamıyorum. 4. Kez girdi ve Bidaha yoktu uyuyakaldım sonrasında. Şuanda yine belim e ağrı giriyor sanki belim ayrılacak gibi. Önemli olan kaç dakikada bir olduğu mu, nasıl anlayabilirim başka? Bebeğim dönüktü ve en son kanaldaydı. Şuan çok hareketlendi. Doktor randevum bir gün sonraydı ama ben yarın gideceğim :( Bu normal bir durum mu yada Doğum mu başlıyor acaba