Merhaba hanımlar,ben de Mart annesiyim inşaallah ,bugün 8 haftalık olduk ,geçen hafta kalp atışlarını ve kendisini gördük çok şükür ,imom,coraspin ve progestan fitil kullanıyorum her ihtimale karşı,Rabbim hepimize sağlıklı, sıhhatli,hayırlı evlatlar nasip etsin..