Evin_toprak Kesinlikle cok iyi bi krem ben ilk bebegime kullandim cok memnun kaldim kesinlikle tavsiye ederim👍🏻
3333 9 yaşında bir kızım var devamlı onu kullandım harhangi bir durumda halen kullanırım oğlum içinde aldım iki kutu koydum çantamıza. Çok memmunumm çok iyi bir krem