R_Arslan Alpcnr canim soguk gül suyu sür bi iyi geliyo ki ben oyle yapiyorum sonrada bir guzel nemlendirici sür kasima harita gibi olur karnin
Esramese Alpcnr kasima ama sakin nst yanimda bi bayan vardi catlaklardn dolayi kaşıntı yapmisti sivri sinek saldirisina ugramis gbi yara bereydi karnı
Dorukksenay Alpcnr canım kötü haberim var sana o kaşıntılar çatlakların habercisi bende o şekilde oldu ve çatladı maalesef kaşırsan daha çok çatlağın oluyor diyim kaşıma
Deletedmom0065 Alpcnr canım çatlıyorsundur deri geriliyordur sakın kaşıma yoksa yırtılırsın. Ne yap ne et kaşıma
Alpcnr R_Arslan gül suyu yok şuan da evde kolanya krem bebe yağ ne varsa sürdüm fayda etmedi uyku uyuyamıorm kaşımakdan gunduz fazla olmuyor gece yatınca başlıyor
Dorukksenay Alpcnr benim kaşıntı başladı göbeğimin Altında oluştu kırmızı çizgiler bigün bi baktım bune ya dedim 3 hafta falan olmuştur ben farkına varmadım çünki hemen etseydim hiç kaşımazdım ah ah 😏