Kizlar 35+3den beri rahim kemigimde yani alt kemiklerimde agrı var bazen zonklar gibi oluyor. Dün ve bugunde bebek kasiklarima baski yapiyor hele 1 haftaya yaklasicak sag tarafimda agri oluyor bicak saplanir gibi bu agrilar normal mi 22 temmuzda randevum var o gune kadar dayanayim diyorum. Ama bi taraftandan merak ediyorum. Akintimda cogaldi sizdede boyle oluyormu??