Kızlar bende bugün 39+0 oldum bende şöyle bi sorun var WC ye giriyorum yapıyorum az da olsa bitiyor kalkıyorum peçete ile oramı siliyorum şar diye idralim gelmeye devam ediyor bu durumu yaşayan var mı aranızda ayağı kalkınca kalanı geliyor 2 haftadır o şekilim