Nesli5181 Malumm özelde doğum ücretleri can sıkıyor.genelik boyuna takibini özelde yaptırıp,doğumunu devlet hastAnesinde yaptıran var mı? Şayet ben öyle yapmayı düşünüyorum, ama devlettekiler sorun yaratır mı,acilden mi giriliyor bunu merak ediyorum
alinci01 Nesli5181 canım ben izmirde oturuyorum.İzmirde özele gittim hep.Ama bi kaç kez de Manisa da şehir hastanesine geldim kayıt açtırdım.Şimdi Doğumu Manisa da devlette yapıcam bekliyoruz hiçbir sorun yaşamadık biz
hunilimom Nesli5181 devlette doğum yaptım ilk 4 Ay ozeldeydim sonra devlete geçtim bendede bir korku vardı acaba nasıllar felan diye çok memnun kaldım
Melihadur Nesli5181 Canım bende özelde yaptırdım kontrollerimi ama devlet hastanesinde de kaydım bulunuyor burada böyle ne kadar hastane varsa devlet hepsinde kaydım var
Nesli5181 alinci01 kayıt açtırdım derken ,direk bi doktora sıra alıp muaynemi oldunuz peki? Yoksa başka bi prosedür mü var?
elissa düşünce çok mantıklı özel hastaneye.o.parayi.vermek yerine cocuguna harcamak daha mantikli özel hastaneye gitme gereği duymadım iyice araştırdım guzel.dr buldum peritanoloji bölümüne de gidiyorum sıkıntı yok şükür hic.bir gebe de olmasın sağ salim yavrularimiza kavusalim
Nesli5181 elissa doktorlar enerji tutması cok önemliydi benim için, ama maddi kısmı düşününce doğumla zaten ebeler ilgileniyor ,doktorun doguma cok bişey kattıgını düşünmüyorum o yüzden devlette dogum yapsam diyorum
alinci01 Nesli5181 Doğumu düşündüğüm doktora bekli aralıklarla kontrole gittim elinde bana ait belge olsun diye
Nesli5181 Gamzelianne1453 direk acilden mi girdiniz peki?☺️ Off ben çok takıntılıyım böyle terslik filan olmasın diye araştırıp duruyorum şuan. Kendi doktoruna gir filan derlerse fena olurum valla
Gamzelianne1453 Nesli5181 yoo normal randevu aldim bi iki kere gitttim sonra bana gun bile verdi sezeryandi tabi devletin oyle hayiridir deme luksu ykk😂
Nesli5181 Gamzelianne1453 yanini iki kere muayne olmak gerekiyor diyorsuunnn,direk muayne filan olmadan löp diye doguma geldim diyemiyoruz😂
elissa kardeşlerim valla bu zaman da herseyi düşünmek lazım ilerisi için doğuma servet odemek mantıklı gelmiyor bana haklısın neslicim insan evladi ndan Esirgeme ama çocuk bu su gibi geçiyor zaman ve hersey para bu devirde çocukları düşünmek lazım benim eltim özel diye tutturdu 2016 da devlet istemedi verdi 5 milyarı neymiş aile odası varmış iyi bakmislae şimdi çocuk kaç yaşında nelere ihtiyacı var eşini borca soktu adam beli bukuldu ne kavgalar ne gürültüler gerek varmiydi yok sonucta aynı okulu ikisi de okumuş ve senin bebeği n sağlığı önemli
Nesli5181 Gamzelianne1453 suan 35 haftalıgız o yuzden doktorumla hiç konusmadık dogum mevzusunu, hangisi olur bilmiyorum acıkcası, catı muaynesi için erken
Nursevincli İşte devlet hastanesi de kesimhane gibi oluyor özellikle istambulda. Denk geldiğin doktor ebe hemşire iyi olacak bi nebze Oluru var. Ne bileyim bende isterim devlette doğurayım ama zor 🤷♀️
elissa valla Lütfi Kırdar eğitim araştırma zeynep kamil ve Marmara tam bir kasap ben bi.olaya denk.geldim öldür sen gitmem dedim eşime hak.verdi nene hatun yüzüncü yıl çok güzel özel Marmara güzel ikisinde de akrabam yaptı şimdi sivas ta yim bakalim
Nesli5181 elissa ben boludan katılıyorum aranıza😂 burada zaten seceneğin yok ,ya kadıin dogum yada birtane özel hastanemiz var orası,ikiside içgüveysinden hallice
Nursevincli elissa zeynep kamili zatsn suriyeliler basmış resmen. K. Vadelim ameliyat oldu orda 15gün ona baktım resmen hastaneden tiksindim. Nöbetçi usulu oldugu için artık kime denk gelirsen o doğurtuyor ve ebeleri çok kötü ya çok deneyimsiz ya da fazla bilmiş olduğu için halden anlamıyor
Nesli5181 Melihadur bende hamileliğimde 3 kere filan kontrolü devlette yaptırmıştım,ozaman benimde vardır kaydım☺️
Esramese Nesli5181 valla kontrolumu yaptrmaya cesaret etmedim yerde dogumumuda yapmam bedava diye cocugu ellerine birakamam durumum yok ama ondanda kiymetli degil rabbim yardim eder bi sekilde ozelde yapicam 1300e
Nesli5181 Esramese öyle bakarsam öyle zaten, ama işte insan bazen çıkmaza girip kafasına başka düşünce oturtabiliyor,oda bakımından gilan biraz daha konforsuz okadar, özel oda değil mesela, yada başka ne değişir onuda bilmiyorım açıkçası.