Mr1517 Kızlar yarın 27. Haftaya geçiyoruz inşallah biraz karın ağrım var normal mi ? Sanki iki yandan geriyorlar gibi
Esradgc Mr1517 bende de olmuştu canım normal sanki içerden yırtılıyor gibi oluyordu rahim genişlediği için öyle oluyor
ikimelekannesi___ Mr1517 yapar canım hele son haftalarda karnım resmen ortadan ikiye ayrılıyormuş gibi oluyor canım çok yanıyor
Zeynepzeze Mr1517 Bu bağlarının genişlemesi ve bebeğin artık büyüyüp yeri daraldığı için oluyor canım. İyi gelmesi için yapılacak bir şey yok maalesef 😒
Mr1517 Hepinize çok teşekkür ederim bilgileriniz için allah hepimize sağ sağlim evlatlarımızı kucaklamayı nasip etsin 🙏🏻