Emosumm06 arkadaşlar bugün kontrole gittim yine beta 12500e yükselmiş kese var ama yine bebeği göremedi doktor. Kafayı yicem ya bu nedir nolur bana bir söyleyin napmalıyım ben
Morkelebek01 Emosumm06 canim baya yükselmiş aslında keseyi gormek için muayene etti mi ve ayrıca kaç kilosun
KevserT Emosumm06 sıkıntı yapma benim de kese vardı bebek yoktu sonraki hafta görmüştük geç döllenme olmuştu
R_Arslan Emosumm06 benim beta 6000lerdeyken kese bile gorunmemisti vajinalle bile oyle zor goruldu ki. Endiselenme gorunur elbet. Biraz daha sabret canim
Beyzanurlina Emosumm06 ben ögrendımde gebelıgımı 4+4 dü 2700 degerdeydı kese vardı kucuktu oda canım 8. Haftada gorduk bebısımızıde kalp atışınıda 😘
Kuzey88 Emosumm06 vajinal ultrasonda baktı mı benim görünmeyince öyle bakmıştı ama çok küçük ben 8e girdim hala kalp atışı duyacak kadar göremedik