Ecrinimm benimde safra keremde taş var dört kere ameliyata günü aldım ameliyata bir gün kala vücudum reaksiyon gösteriyor ve hasta oluyorum(grip , ucuk) ameliyata giremiyorum .sonra hamile kaldım tedavisi yok hamileyken çok kötü olduğunda acile gidip parol serum yaptır iyi geliyor biraz . Ve kremali şeyler pasta falan , hamur işleri, yağlı şeyler kızartmalar, susamlı yiyecekler ve baharatlı yiyecekler yeme . Bana dr um dedi bunlara dikkat edersen atak olasılığı nerdeyse sıfır oluyor . En azından çok şükür benim öyle. Doğumdan sonra biraz geçince ameliyat olmayı düşünüyorum tabi bi engel çıkmazsa. Çok geçmiş olsun canım