Ne guzel etmiste konu acmissiniz. Bende 3 gun once diskimda farkettim bildigin uzun uzun solucan gibi seyler sok oldum ilk defa basim ageldi. Hemen doktora gittim. Mahrumiyet bir sehirde yasiyorum sadece bir tane hastane var. Mikrobiyoloji uzmnai yada enfeksiyon uzmanina gostermen lazim dedi resmini ona gore ilac vericek diye sansima onlarda izindelermis ne yaosma bilemedim. 37 haftalik hamikeyim kadin dogum doktorum karindaki bebege gecmez rahat ol dedi ama evde buyuk bir cocugum daha var. Karnimdaki dogmadan ailecek tedavi olup temizlenmemiz gerek kafayi yiycem nerden nasil bulasti bilmiyorum.