Kızlar iyi geceler ben tekirdağındaydım ve ankaraya taşınmak zorunda kaldım şuan 33 haftalığız ilk 3 ayı da ankarada ailemin yanında geçirdim natomed hastanesine gitti bu hastaneyle ilgili şöyle bişey duydum gece doğum yapacaksan ebe ve doktor olmuyormuş gelsen bile acil olarak başka yere gönderiyolarmış bi bilgisi olan varsa yazabilir mi mamakda oturuyorum bu arada