083 maşallah çok sevindim adınıza sağlıkla kucağınıza alın. Ben özele gidiyorum rutin kontrollere, 1 yaşında oğlum var onu da 14.haftada öğrenmiştim ama başka bir doktorda öğrenmiştim şimdi takibimi yapan doktor biraz kesinci netleşmeden söylemiyor hiçbir şeyi yarın da söyler mi acaba biraz daha bekleyelim der mi diye tedirginim