Serifeavci Merhaba hanımlar. Bugün doktor kontrolum vardı ve bebeğim 2400 olmuş. Birde iki hafta öndan geliyor dedi😯 erken falan doğar mı ki ya galiba haftasına göre kilosu fazla o yüzden öyle dedi . Sizinkiler kaç ?
Ebrumila Serifeavci canim bnde 32 haftaligim suan ve bebegimin kilosu 1800 .. doktorum 200 gram eksigi var demisti yani 2 kilo olmasi gerekiomuss
R_Arslan Serifeavci erken dogumu etkilemiyor ama normal dogum yapamayabiliriz. Iri bebek olunca 4 kiloyu gecerse artik direkt sezeryana yonlendiriyorlar. Benim 32 haftalikken 2045 gr idi 1 hafta önde gidiyor dedi doktor umarim arayi cok acmazlar.
Eylul0212 Serifeavci benim 32+2 iken 1860 Gramdi doktorum gayet.iyi dedi bana da az gelmişti aslında ama demekki iyi gerçekten
Serifeavci Ebrumila anladım. Dün postta ğördüm bebeğe kilo aldırmak için nesguik öneriyolarlardı çok fazla aldırıyormuş.süte tozunu karıştırıp içtiğimiz var ya
Serifeavci Eylul0212 evet iyi. Kilosu için önde ğeldini söyledi zaten . Anne baba yapısınada bağlı oluyor eşim ve ben küçük değiliz🙈
R_Arslan Serifeavci ya bilmiyorm benim teyzem 4.5 kg dogurmus normalle ama simdi doktorlar riskli diye direk 4 uzerini sezeryan yapiyolar. InsaAllah normal olur hayirla dogururuz.