Ebru33__ Bende 2 kez düşük yaptım ve bugün hamile olduğumu öğrendim yarın doktoruma gidicem kan testi yaptırdım bu akşam 1 haftalık hamileymişim bana da iğneli yöntem tedavisini önermişti yarını sabırsızlıkla bekliyorum inşallah ben de bebeğimin bu sefer kalp atışını duyarım. Siz hamile kalınca gittiğinizde hemen iğne mi yaptı ?