Aysun0101 Karnının alt kısmında bebeğin hareketlerini hisseden varmı ,benimki en alt tarafta pıt pıt vuruyo , öyle olan varmı
Gamzee11 Aysun0101 benımde hep orda atıyor şusm 23+3 haftalığız hatta diyorum bazen ne zaman yukarı taraflarda atıcak diye 😀
Mavilianne Aysun0101 28. Haftamdayım benim de alta vuruyor canım. 1 haftadır sıklaştı benim hatta sanırım artık o pozisyonda pek değiştirmiyor önceden her yerine vururdu karnımın
Senemunlu Aysun0101 bende 24 haftalgm bugun doktoruma sordm. Ayaklari altta oldugu icin pozisyondan dolayi vuruyor . Surekli pozisyon degistiriyor korkulck birsey yok dedi.