Bugun çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var dedi esnek bir yapım var çok rahat normal Doğum yaparsın falan dedi doktorum tabi bende rahatladım. Nstde sancım hiç yoktu ana eve geldim bi kasıklarımda ağrı sormasında da karnımda kasılmalar başladı tam olarak düzenli değil ama yinede çokta seyrek değil. Normal galiba bilmiyorum ama insan teli yapıyor 🙄