mumcu6 bende aynı hissettim biliyor musunuz. Bir yıl istemedim. Suçlu aradım. Allahtan geldi razıyım çok şükür diyordum ama içimde hep kendime bi kırgınlık vardı ben mi bişe yaptım şundan mı oldu bundan mı.
ama allah öyle bi bünye vermiş ki kadına İnan geçiyor aynı heves aynı mutlulukla istiyorsunuz yeniden. Bir de şöyle düşünün insanın başına gelince en kötüsü oymuş gibi oluyor ama İnan’ın çok daha ağır sınavlar var. Allah sağlıklı hayırlı bir evlat kucağımıza almayı nasip etsin. Umudun yeniden yeşerir bunlar basamak basamak emin ol. Sadece tavsiyem süreci kaldıramayacak kadar duygusalsın kürtaj olacaksa da uyutarak yapacaklarından emin ol sor en başta zaten açıklıyorlar. Ben öyle bir noktaya kadar gelmiştim ki artık kendi canım için endişe ediyordum o kadar kan kaybettim dermanım kalmamıştı. Allah hayırlısını versin bak biz varız biz sana moral oluruz yeni bebişine seviniriz 🙏🏻