mumcu6 kalp atışı göremediyse 2 doktor da nasıl tekrar kalbi atacak? 🤷♀️ Düşen bebek, kalbi duran bebek 10.haftadan önce oluyorsa vücut sağlıksız olduğu için bebeği atıyormuş doktorum öyle demişti. İnan dış gebelik geçirmiş biri olarak başına aynı şeylerin gelme korkusu nedir çok iyi bilirim ama doktorlar teselli etmez onlar için sadece hastalarıyız. Ve bizim yaşadığımızı onlar sürekli benzer şekillerde görüyor normalleşiyor onlar için. Kürtajda gerçekten korkacak hiçbir şey yok. Kalbi durmuş bi bebek rahimde ne kadar durmalı bi tehlikesi var mı buna dikkat etmek gerek bence 🙏🏻 Doktor bana “en azındam hamile kalabildiğimi gördük, bunu dileyen çok kadın var. Şanslı olduğunu hisset” demişti 🙏🏻 O an saçma gelmişti ama şimdi sonuna kadar hak veriyorum