Öncelikle geçmiş olsun. Korkmayın lütfen... Bende de kist ve 2 tane miyom var, bitanesi 3 cm. Kimisi küçülür kimisi büyürmüş hamilelikte. Ben şu an 19. haftamdayım büyüme veya küçülme olmadı ikisinde de. Ağrı da yapmıyo çok şükür şimdilik. İlerde de olmaz inşallah