Nur_Erdm oncellikle reflu var normalde bende hamilelilte iiyice costu kendileri , bu aralar yine basladi gaviscon ve sut iyi geliyor baska hicbirsey cozum degil.
Detaylida bir problem cikmadi cok sukur .
Seker yuklemesi bugun yapildi sahsen mide rahatsizlgm oldugy icin ve 12 saat ac kalinca yanmalar oldu o yuzdn cok zorladi beni ( yoksa asiti kacmis aromali icecek)
Bobrekte tas cikti ( hic bole bir rahatsizlgm yoktu) tas dusurmeye basladm buscopan ve parol bol bol.limonlu su iciyorm 10 gun raporlym malesef :(
Ishal oldm kan ilaci sandm degl omegadan sandim oda degil doktorm probiyotik onerdi o agrisini kesti cok sukur birzck duzeldi basiniza gelirse eczaneden alablrsnz danisark bir zarari yok.
Tekmeleri hissettkten sonra kendimi artk hamile olarak hissetmeyw basladm:)
Cok konustm 😅😄😄 dolmusum biraz . Allah kimsrnin kucagini bos birakmasin isteyen herkese nasip etsn insallllahh