Tugbaztrk _berivan1404 alttan fitil gibi kullanmanı soylemiş, başta ben de oyle kullandım. Ağızdan da alınıyı ilaç ama yan etkisi olabiliyor. İkisini de denedim alttan daha iyi oluyo kullanmak
Tugbaztrk _berivan1404 alttan fitil gibi kullanmanı soylemiş, başta ben de oyle kullandım. Ağızdan da alınıyı ilaç ama yan etkisi olabiliyor. İkisini de denedim alttan daha iyi oluyo kullanmak
Haticefirat Kızlar alttan ve vajinadaan derken anlayamadım ikisi aynı şey değil mi ve ben ağız yoluyla aliyorum 🙄
Tugbaztrk _berivan1404 Haticefirat ya vajinal yoldan yada ağız yoluyla alınıyo evet, alttan derken vajinayı kastetttm
Zeydo _berivan1404 makattan bebeğe nasıl bi fayda sağlar bilmiyorum ama sen deneme 😂 o ilaç ya ağızdan yada vajinadan fitil olarak kullanılıyor😂 bazı günlerde içmem gerekti çok fazla yan etkisi var. Fitil olarak günde 3 kezdi şimdi 1 e düştü şükür alışıyosun zamanla😂
Zeydo _berivan1404 yoo değil şartlama kendini evde eldiven varsa kullanın ben hep öyle yaptım ve mümkünse eşin yapsın o daha ileri iter insan kendi kendine çok iyi itemiyor
_berivan1404 Zeydo yaaaa bilmiyordummm 🙈 bana fitil olarak diyince öyle düşündüm iyi ki yazmışım buraya yoksa makattan denerdim 😂😂😂😂🙈🙈🙈
Zeydo _berivan1404 🙈🙈☺️☺️ Sırt üstü uzan ilacı ittirebildiğiniz kadar ittirin günde 1 kez ise gece yatarken yapmanı tavsiye ederim uzun süre yatacağın için geri gelmez ilaç
Eygy Bende vajinadan kullanıyorum ağızdan aldım kusma yaptı vajinadan almaya başladım işaret parmağımla olabildiğince içe itiyorum zaten aşağı indiğini hissedebiliyorum