Merhaba 2 li tarama testim normal çıktı fakat 3 lü tarama testimde risk gözüktü. Doktorum perinatolojiye yönlendirdi. Özel hastaneye gidip kontrol ettirdim. Değerlerin normal bebeğinde de problem yok dedi ama bugün devlet hastanesinin perinatoloğuna gittim ve bebeğimi aldırmamı söyledi. Ultrason görüntülerinde elleri yumuk, kalbi delik, çenesi küçük, bacakları içe dönük çıktı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu, siz ne yaptınız? Şu an 18 haftalık gebeyim. Ayrıca özeldeki dr perinatoloji için erken olduğunu ve bebeğimin daha çok küçük olduğunu söyledi. İkisi farklı şeyler söyleyince kafam karıştı.