Minikkbaby Rubab_2020 As_1 Ozlemtoprak2307 Gozde01 Serpilsaltikalp Tugba12345 bi sorum daha olacak :) hangi haftada gittiniz 11 dolunca mı 12. Hafta dolunca mı acaba şuan 11+2 yim de
Gozde01 Gozde01 Minikkbaby bide muayne ücreti 110 onuda odemiştim bak unuttum onu yazmayı 200 diyelim
melikeyakisikli ozgeerdogan09 canım lokman hekimde halise yollıya gidiyorum hamileliğim ilerleyince doktorum önerdi bizede mantıklı geldi konuştuk anlaştık hastanelerin zaten doğum paketleri oluyor
defne55 Minikkbaby 11+4de gitmiştim zaten 11 den sonrası 12 hafta olarak sayıldığı için yapmıştı doktorum
melikeyakisikli Minikkbaby 12 haftada yapılıyo ama ben bi hafta geç yaptırdım cinsiyetide görürüm diye 😂🙈