İyi akşamlar kızlar ben Edremit’e gidiyorum normalde kontrollerime doktorum geçiçi görev için bir aylığına yok diğer doktorlarda izinli yada çocuk doktoru olmadığı için Atatürk şehir hastanesine gönderiyorlarmış doğum için normal Doğum gözüküyor 37+2 olduk daha çatı muayenesi olmadım Pazartesi ye Lütfiye tomak a randevu aldım nasıl hastane doktor nasıl ilgilimi orada Doğum yapanlar yardımcı olurmusunuz ?