ASELHAN Merve72 16. Haftalıkken canım kimisi daha erken 15 14 de olabiliyor yada 17. Hafta bile öğrenen var o yüzden bebişin durumuna bağlı 🤗
ikicocuklubiranne Merve72 en net 16 yada 22 detaylıda belli oluyor öncesi kesinlik belirtmiyor genelde doktorlar
ikicocuklubiranne Merve72 benim doktorum da 12 haftada ikili testte söylemişti %75 erkek diye 14 gittiğimizde oğlum zaten bacakları açıp poz vermişti sormaya gerek kalmadı 😄 şimdi 30 olduk
Seda_123 Merve72 3 aylıkken söyleyen doktorlar var ama çoğu tahminleri yanlış çıkıyor ben 14+4 te gidicem kesin belli olacak
Mlssa Merve72 13.haftada öğrendik kızımız olacağını,şuan 32+4 yanılma olmadı emindi doktorum ama direk gösterdi hazırda bekliyomuş bizim sıpa😃 13 ve sonrası bebiş gösterirse cihaz da iyiyse bence öğrenirsin🙏🏻
083 Merve72 biz 13. Haftamızda öğrendik. Her bebek bir değil göstermeye de bilir canım. Hayırlı olsun
Hatice_demircan Benim 12+5gubluk bugün gittim doktora kıza benziyo dedi ama kesin demedi bidaki kontrolde kesin soylerler
MinikPrensesAnnesi Hatice_demircan kıza benziyo dediyse kızdır o 🌸 banada öyle demişti ikili testte 15.haftada kesinleşmişti şimdi 33+6 olduk minik prensesimle🤰💜
uleKseTop İlk gebeliğimde 14.haftamda erkek demişti öylede oldu şuan oğlum 20 aylık ve 6 +4 günlük hamileyim bakalım bu fasulye kaçıncı haftada belli olacak ☺️
Merve72 Bilgi verdiğiniz için hepinize çok teşekür ederim Rabbim hepimizin evlatlarını salih ve sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🙏😘😘