[bilinmeyen] benim öyle benim ikiz ama ondan değilmiş suyum biraz fazlaymış şeker yüklemesi yaptılar gebelik şekeri çıktı şimdi takip ve diyet yapıyorum sizde bir baktırın isterseniz bu arada rutin şeker tahlillerim hep normal çıkmıştı yüklemede çıktı şekerim olduğu