40+1 haftalık hamileyim çok afedersiniz dün başlayan ve bugün devam eden bir ishal durumum var dün gecede hafif hafif sancilarim vardı ama sık ve düzenli değil biraz önce tuvalet sonrası hafif pembe lekelenmem oldu ama nişan değil leke şeklinde sizce doğum belirtisi olabilir mi bu durumu yaşayan var mı