Kızlar ben 22+3 üm dün akşam yatarken karnımda bi sertleşme hissettim( daha önce nasıl birşey olduğunu bilmiyordum karnımda toplandı dokunduğumda sertti bebek ordaydı belli) Böyle ikinci dokunuşumda geri geri gitmeye başladı bugun tekrar aynı şeyi hissettim normal mi ? Arama yaptım ama sonuç bulamadım dün ultrasona girmiştim bir problem yoktu 🤷🏼♀️ acaba neden oluyor. Bide bugun oldukça hareketli bebeğim.. Pıt pıt vuruyordu şimdi kaymaya başladı çok hoş ama endişelendim 🤷🏼♀️😣