Bebisim_1208 bağcılar eğitim araştırmada insana değer yok, mezbaha gibi kesip biçip yolluyorlar sakın gitme. Hem iyi doktor bulsan bile bakalım senin doğumunda orda olur mu nöbetleşe çalışıyolar. Başka devlet hastanesine git, özellere taş çıkaran hastaneler var