23+0 dayım kızlar . 2 gündür çok hafif kasık ağrım var ama şiddetli değil hafif. Bebeğim hareketli çok şükür. Ama burda o kadar çok okudum ki kasılma başlıkları falan . Korktum gereksiz kuruntu yapıyor olabilirim. Yaşayan var mı bu haftalarda. Allah korusun erken doğumdan falan çok korkuyorum