Emine_8 ben 12. Haftadan bu yana görüyorum suan 30+5iz dün gece de hastaneye gittim Doğum yaptım puseti koydum hastaneden çıktım çok kolay oldu hepsi ve yüzü hep ayni çok merak ediyorum acaba gerçekten gördüğüme benzeyecek mi 🙈🙈 Sağlıkla gelsin kuzucuklarr dünyaya İnsAllah ♥️♥️♥️