Ben 6 haftalikken 8 saat yol gittim 1 hafta sonra da ayni yolu geri dondum doktor kesinlikle gidemezsin dedi kardesimin dugunu olacagi icin mecburen gittim önce allaha sonra bana emanet dedim dua ede ede gittim valla ama giderken de gelirkende 2 li koltuk aldim yastikta aldim yanima hep uzandim hic bir zorluk yasamadim