Fatmaa123 Bebeğim küvezde 1800 dogdu cok minik dualarınızı esirgemeyin kızlar noglur inş oglusuma bian önce kavusurum aramizda benim gibi erken dogum yapan varmı acaba nasıl basa cıkıyonuz kızlar bu durumla sütünüz geldimi bebeginiz emebiliyormu
Mervezngn Fatmaa123 sancın mı geldi neden erken Doğum oldu? Geçmiş olsun allah yardımcınız olsun bende 36 da sezeryan olucakmışım
Efsoo Fatmaa123 Rabbim bebeyini sana bagislasin canim🙏kilosu dusuk cikmis.inssallah yeterli kilosunu alir sagligi yerine gelir ve bi an once kucaginda kimildar insallah❤
Manok Fatmaa123 oyy kuzum Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin. Bole erken dogumlari okuyunca korkuyorum. Benimde erken dogum riskim var yarin 33 olacaz 😔 rabbim herkese vaktinde saglıkli dogum nasip etsin.🙏
Symgmnr Dualarımız sizinle rabbim sağlıklıca kucağınıza alıp çıkmayı nasip etsin hastaneden canım. Ciğer geliştirici yapılmış mıydı?