Kızlar sabah yatışım yapıldı normal doğum olarak ama 9 saat sonunda sadece yarım santim açılmam oldu. Sezaryen olmak istedim yapacak bir şey yok. Şu an iyiyim 2 saat sonrasında bacaklarım normale döndü ama kanamam var alttan normal olarak. Çok şükür, sezeryan olmasını istemiyordum ama yapacak bir şey yok. Allah sizi De kurtarsın kızlar