Merhabalar. 35 haftalık gebeyim. Nefesimi zor alıyorum. Sırtıma bıçak saplanıyor gibi oluyor belime kadar kasılıyor. Bebeğimde bugün ekstra hareketli sanki öyle hissediyorum. Hep sağ tarafımda toplanıyor gibi hareket ediyor ama sonra düzeliyor kendiliğinden. Nefes zorluğu normal mi bu haftada?