Ebru_36 Saçını boyatan var mı 8 aylıkken ben bugün yaptım doktora sordum sorun olmaz dedi sizler yaptnz mı yada sorun yaşayan varmı
Burcuveburcum Ebru_36 ilk bebeğimde ombre yaptırmıştım 8 aylıkken bi sıkıntı olmadı çok şükür şimdi yine yaptırmak istiyorum bu defa röfle 8.aydayım sanırım bi sorun olmaz
Deletedmom667 Ebru_36 kuzum ben doktoruma danıstım doktorum dedıkı renk acma ombre falan onermıyorum dedi (saclarımı hamıle kalmadan once ombre yaptırmıştım allahtan) sadece dıbım cıktı we kotu duruyordu 3.aydan sonra bıtkıselle boyatabılırsın dedi bende ne olur ne olmaz dedım 6.ayda boyattım
Adves hem boyatiyorsunuz sonra boyatan oldumu sorun yasadiniz mi diye soru soruyorsunuz ne gerek var iciniz rahat degilse boyatmayin ama kimyasali boyanin herhangibi bi zarari yok 3 aydan sonra boyatmaya baslanabilinir
Ebru_36 Adves doktorum yap dedi yaptım ama sonra çevremdekielr keşke yapsaydın dediler benşmde içim rahat etmedi sorayım dedim ne var bunda ne bu tepki size illa cevap yazın dien oldumı
Rrraaaiiinnn Ebru_36 alla alla sen post aciyon bende istedigimi yazarim yorumumu saklamak istemedim :) kavga etmek icin yer arama emi