Esr benim de amniyon sıvısı sınırın altında denildi ki geçen ay bu da erken Doğum demekmiş. Perinatıloji bölümünE(riskli gebelik) gideceğim yine aylık kontrollerde bakalım sonuç ne çıkacak bebeğim acaba sıvı azlığından mı yeteri kadar hareket etmiyor ☹ Çünkü 26+4 oldum yani 🙄 Allah yardımcımız olsun