yagmuranne Selam kızlar 11haftanın içindeyim afadersiniz çokça 3gündür kötü kokulu gaz problemi yaşıyorum artık doktora gitmeli miyim böyle olan var mı? Lütfen yardım tşk
Ceylin96 yagmuranne o haftalarda kötü kokulu gaz çıkarmak ve mide bulantısı karın guruldaması çok çok normal 🙂
NihanMine yagmuranne hiç gitme bence 😅 ben 16+2 yim utanmasam dk başı gaz çıkarıcım 😂 kokması da normal yediğinle içtiğinde üşütmenle vs 😂
esra1907 yagmuranne ben sürekli kötü gaz kokusu çıkartıyorum 😂 gazın güzel kokusu yada kokusuzu da mı var?
songulce Çok normal canım. Aynı problemi ben de yaşadım o haftalarda. Başka bir problemin yoksa doktora gitmene gerek yok bence bu konu için.