Kızlar 38+3 haftalık gebeyim pazar akşamı nişanım geldi doktorumla görüştüm bebeğin hareketleri iyiyse gelme dedi hareketlerinde sıkıntı yoktu ama bugün sadece 2 kez hissettim şuan hissedemiyorum panik oldum hastaneyemi gitsem yoksa panik olmama gerek yokmu bilemedim