nagi. 3 saattir hastanedeyiz kendi dr başka yerde devlet hastanesinden baktırdım bi sorun yok diyorlar sonuçları kendi dr ma aile deki dr lara gönderdik onlarda şimdilik bişey görünmüyor dedi ben yarına kadar yani kendi dr ma gidene kadar böyle durum yaşayan var ise bana söylesin sonuç ne oldu diye yazdım