Meleksima Sultangazıdekı yenı acılmıs olan hastaneye giden var mı cok ovdüler devlet hastanesi ama ozel gibi filan diye
Serap_23 Meleksima ben gittim canım bir kaç defa sultangazi de oturuyorum. Açıkcası ben memnun kalmadım daha yeni olduğu için sistemleri oturmamış doktorlar pek bilgili değiller