Pelin86 yok suni sancı almadım doktorum önermedi bebeği sıkıntıya sokarız zaten açılman olmadı bu sefer apar topar sezeryana alırız ben bebeği riske atamam dedi direkt sezeryana aldı😊 amin inşAllah canım çok sağol Rabbim sana da hayırlı ve kolay doğumlar nasıl etsin inşAllah 🤲🏻 Bebeğin sağlıkla gelsin dünyaya 🤲🏻