sydtns canım benim gerilik düzelmişti ama şu son haftada başladı yine ben perinatolojiye gitmiştim adam doçent çokta iyi bir doktor ben sana onun bana tavsiyelerini yazayım sen de dene belki faydası olur. Günde 3 bardak süt kesin iç ( özellikle nesquikli süt güzel kilo aldırıyor) kaşar peynir yoğurt yumurta bol bol tüket ne bir ana öğün ne de bir ara öğün sakın atlama. Öğlen öğününde mutlaka 1 porsiyon sebzen olsun,ara öğünlerde kuruyemiş ve meyve mutlaka ye, multivitamin kullan ben imom kullanıyorum,diğer vitaminlerini sakın aksatma ve bak en önemlisi gününün çoğunu yatarak geçir yat dinlen oturma bile. Biz iyi toparlamıştık böyle haftada 500 gram alıyordu fark 6 güne düşmüştü ama bende tansiyonda çıkmıştı fark yine 3 hafta şimdi o yüzden Doğumu yapıyorlar