İyi akşamlar anneler, benim biraz çillerim vardı yaz gelince bir de hamilelik ilerleyince iyice arttılar. Şimdi hem çil hem güneş lekesi hem de hamilelik lekeleri var ve hiçbir bakım yapmıyorum 😑 bugun de eczaneye gitmiştim eczacı sordu cildine bakım yapıyor musun yapman gerekiyor çok lekelenme var falan dedi topicremin güneş kremi ve leke kremini önerdi ama yanımda fazla para olmadığı için alamadım. Bir de sizlere danışmak istedim siz neler yapıyorsunuz güneş lekesi ve hamilelik lekeleri için ? Bana da öneri olsun ona göre krem bakayım kendime.